Bosch Car Service monteur schudt de hand met een klant

BOVAG

Bosch Car Service Klaver Niekerk en BOVAG

Bosch Car Service Klaver Niekerk is net zoals alle Bosch Car Service autobedrijven lid van BOVAG, een breed geaccepteerd kwaliteitskeurmerk. Zowel Bosch Car Service als BOVAG staan bekend om kwaliteit.

Wat is BOVAG?

Naast kwaliteitskeurmerk is BOVAG een brancheorganisatie van ruim 9.000 ondernemers die zich bezighoudt met mobiliteit. Alle bedrijven betrokken bij mobiliteit zijn welkom als lid en kunnen zich aansluiten bij de BOVAG, van autobedrijven tot schadeherstelbedrijven en van wasserettes tot tankstations.

Uw voordeel

Bosch Car Service Klaver Niekerk is aangesloten bij BOVAG. Hierdoor kunt u ervan uitgaan wij betrouwbaar zijn en kwaliteit bieden op deskundige wijze. Doordat wij lid zijn van BOVAG, geniet u ook van de voordelen van BOVAG:

• BOVAG Garantie
  • BOVAG-reparatiegarantie
  • Passend vervangend vervoer
  • Onderhoud volgens de fabrieksspecificaties
  • Onafhankelijke geschillencommissie

BOVAG-reparatiegarantie

Als u uw auto naar Bosch Car Service brengt, heeft u recht op  BOVAG-reparatiegarantie. Is er iets mis gegaan tijdens de reparatie? Dan kunt u gerust bij ons terugkomen. Het defect repareren wij dan gratis voor u.

Bovag logo

Passend vervangend vervoer

Wij bieden u altijd passend vervangend vervoer aan, terwijl wij uw auto onderhouden en/of repareren. Dit kan een huurauto tegen gereduceerd tarief zijn of bijvoorbeeld een leenfiets.

Onafhankelijke geschillencommissie

Mocht u niet tevreden zijn, dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie van BOVAG. BOVAG beoordeelt uw klacht altijd op objectieve wijze.

Bekijk hier de algemene voorwaarden van BOVAG

Bosch Car Service Klaver Niekerk
Hoofdstraat 1